tirsdag den 13. maj 2014

Isadora - Gel lak.


For en uges tid siden modtog jeg disse 3 lakker fra Isadora, som er deres nyeste skud på stammen. En neglelak med holdbarhed som gel lak, men uden at man skal gøre brug af en uv lampe. Man påfører bare 2 lag lak, venter 3 minutter og påfører et lag gel top lak. Så lader man lakken hærde i sollys eller indendørs lys. 

Jeg har ventet på, at have tid til at teste lakkerne inkl holdbarhed. Normalt tester vi ikke holdbarhed, da det normalt kommer an på hvilken base og top man bruger, samt ens rutiner. Men da denne nu lover at holde i en uge, så bliver man jo nødt til at prøve. 


De 2 farver jeg har modtaget hedder Orange Dream og Classy Nude. Det siger lidt sig selv hvilken er hvad. 

De var nemme at påføre, men var lidt skeptisk omkring hvor vidt de ville dække kun med 2 lag eller ej. Der viste sig at de flød godt ud på neglene og jeg ikke måtte ty til lappe løsninger. 

Jeg vil tagepar nye billeder. Og en endelig anmeldelse sidst på ugen. 

Sussi

(Produkterne sendt fra Isadora)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lige et spørgsmål: Der skal ikke nogen basecoat under? :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Mette.. De anbefaler at man bruger en alm base hvis det er en mørk farve for at beskytte neglene. Jeg har ikke nogen på.

Sussi

Send en kommentar