lørdag den 14. september 2013

Nyheder: H&M


Så er der nyheder og lidt andet godt fra H&M og jeg har været ude og shoppe lidt. Der er noget for enhver smag blandt de nye lakker og selv H&M har gjort forsøget med en duochrome neglelak.

Navne på lakkerne:

Stort billede: Moonlight
Højre side fra oven: Take a Chance, Lolilpop Lullaby, Wintersky, Midnight Mystery.
Nederst fra venstre: Pur, Chill Out, It's Genious, Rooftop Party.

Jeg ville helt vildt gerne have haft Moonlight, men den fandt jeg ikke. Kom i stedet hjem med Wintersky og Chill Out. Jeg havde købt Midnight Mystery tidligere på året, men har ikke været i en H&M med neglelak afdeling i et stykke tid. (derfor er dette nyheder for mig hehe).

Priserne på H&M's lakker er normalt 29.95 stk. og kan købe i de fleste større H&M butikker. Holdbarheden er ikke i top, men med en god base og toplak er de mindst lige så gode som andre billige lakker. Synes dog at H&M har nogle rigtig gode farver. En af mine favorit lakker er stadig H&M's Blue My Mind, som jeg har en backup af.

Sussi

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg synes også Moonlight er den fedeste af dem :)

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Send en kommentar