onsdag den 11. september 2013

Essie - Butler Please


Dagens neglelak er fra Essie og hedder Butler Please. Jeg fandt denne i Super Brugsen, da de i sommers havde Essie'er på tilbud til 50 kroner stk. Jeg købte også Leading Lady, men den må I se en anden gang.

Butler Please minder meget om H&M's Blue My Mind, som jeg har 2 flasker af, så ja jeg kan godt lide den farve. Jeg synes at den lyser indefra, men nu er den også ment som en neon (dog forstår jeg ikke helt konceptet med blå neon). Den tørrer derfor mat (ja det gør neon farver altså) og jeg har derfor ikke kommet toplak på.

Denne Essie lak har den nye brede pensel og den er perfekt at påføre neglelakken med. Essie er også blevet bedre til at lave neglelak der dækker ved færre lag. Dog skal deres lyse lakker stadig have et ekstra lag.

Jeg viste Sally Hansens nye Fuzzy Coat ovenpå denne neglelak for en uges tid siden og hvis I missede det, kan I se de her.

(Blue My Mind kan stadig købes i H&M)

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar