fredag den 14. juni 2013

Fælles Fredag: Tekstur med Isadora Sugar Crush.




Nøj, hvor var jeg heldig, at de søde folk hos Isadora sendte mig disse nye tekstur lakker, så jeg havde noget at bruge til Fælles Fredag tekstur tema. Jeg er dog ked af, at jeg ikke når at tage nogle bedre billeder. Jeg lover dog, at lave en anmeldelse af Sugar Crush lakkerne i starten af næste uge. Jeg fik også en smuk koral rød Sugar Crush lak.

De 2 jeg har brugt her hedder Pool Crush (den mørkeblå) og Sky Crush (den lyseblå). Det var super nemme at påføre og havde Isadora's lækre brede pensel. Jeg kunne nøjes med 2 lag, så tørretiden var minimal. Pool Crush ligner lidt overfladen på et par mørkeblå jeans. Sky Crush har også en sølvfarvet glitter i en lidt større størrelse. Mums.

Sussi

(Isadora lakkerne er sendt som gave fra Isadora)


11 kommentarer:

Kuchen sagde ...

Jeg er også meget imponeret over dem, og den mørkeblå er squ da noget så unik! synes mange har de lyse glitter textures efterhånden, der tror jeg og jeg vælger at prøve julie Gs textures:)
Glæder mig til anmeldelsen

MaleneJohannessen sagde ...

åh, den lyseblå e virkelig flot!! :-)

AMajgaard sagde ...

De der suger crush er godt nok lækre!
Håber at de kan findes i Flensborg. Tager en tur derned her i slutningen af Juni :-)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Isadora kan købes i Magasin i København og Malmø/Helsingborg bl.a. Jeg har ikke set dem i tyskland..

Sussi

missheima♥ sagde ...

Åh hvor nogle flotte farver - De MÅ på min ønskeliste :-D

Sofie Amalie sagde ...

Det er nogle flotte farver, lidt ærgeligt at der ikke er så mange ml i flasken :)

lauriestrode sagde ...

Hold da op, de ser flotte ud, er bare ærgerlig over Isadora's ml pris er så høj :'(

Unknown sagde ...

Wow hvor er de flotte! :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Veronica sagde ...

Gel-Nails offers various nail products like Color Gel Nails, UV Nail Polish and different nail care products. Visit Gel Nails to get nail products at affordable prices.

Unknown sagde ...

De er virkelig fine de lakker der - så flotte farver :-)

AMajgaard sagde ...

Jeg så Isadora i Flensborg i efteråret.
Men om de også sælger sugar crush må jeg se når jeg kommer derned onsdag eller torsdag :)

Send en kommentar