fredag den 24. maj 2013

Fælles Fredag - Dyreprint




Så er det blevet tid til fælles fredag, og jeg har glædet mig til at vise jer et dyreprint på neglene. Ved første tanke ville jeg gerne lave noget med leopard mønster, men ved nærmere eftertanke laver jeg ALTID noget med leopard når jeg skal lave dyreprint. Faktisk skal jeg nok have leopardnegle imorgen (som jeg skal forsøge at få taget billeder af), så det var nok en god ide at vælge et andet design til idag.

Min næste indskydelse var tiger, det er et fantastisk dyr med en fabelagtig pels, men jeg mente at jeg allerede havde lavet et design som brugte tiger-pels som inspiration. Endelig kom jeg i tanke om, at jeg da ikke har lavet et giraf-print, så det ville jeg helt sikkert prøve.

Jeg startede med at lægge 3 lag Ciaté Loop the Loop, den farve er tilpas gul til at være girafpels. Jeg har valgt at bruge en lidt metallisk lak til pletterne, jeg tænkte at det ville tilføre pletterne til mere liv hvis de chancerede en smule. Pletterne er lavet med en bronze lak fra Nilens Jord (nr 678). De er lavet med penslen i selve neglelakken, det var så nemt, at jeg slet ikke kan forstå jeg ikke har lavet det før. Som afslutning har jeg lagt et lag Seche Vite toplak på.

Jeg tog også et par billeder med blitz, så man rigtig kunne se hvor fint det var med de bronze pletter. Jeg synes det blev rigtig pænt, og det er helt sikkert noget jeg skal lave igen med en anden farvekombination.



Hvis du har lyst til at se hvad de andre har fundet på (og det ved vi du har), så klik på linkene herunder :)

- Maja

Deltagerne i Fælles Fredag. En gruppe af neglelak passionerede, som hver fredag følger en fælles udfordring inden for neglelak og neglekunstens verden.

Kunne du tænke dig at vær med? Så send en mail til FaellesFredag@gmail.com


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det fint! :-)

http://mmonicamichela.blogspot.dk/

Maibritt J sagde ...

Det er virkelig nogle flotte farver sammen :D og vildt sejt med giraf - hvorfor kom jeg ikke på det? :p

SANNE sagde ...

Fantastisk bronze-giraf, og jeg er ellers også leopardfan. Utroligt at du bare har lavet det med penslen i lakflasken. Virkelig fint. :)

lauriestrode sagde ...

De er altså skønne, må helt klart selv prøve girafnegle på et eller andet tidspunkt.

Send en kommentar