torsdag den 1. november 2012

Jule konkurrence 2012.

Så er det tid til årets jule konkurrence. Igen i år skal vi være kreative. Temaet er simpelt: Jul!

Det kommer til at foregå således i år:

Alle de bidrag vi få, vil blive vist på bloggen i december. Vi deler bidragene op i 4 og så kan de ses de 4 første lørdage op til jul. Juleaftensdag vil vi offentliggøre hvem vinderen er. På denne måde kan vores læsere få flest mulige ideer til deres jule negle og ingen af de kreative læsere vil blive glemt! Vi sætter altid pris på jeres bidrag, også selvom man ikke vinder.

Regler:

1) Følg emnet "Jul", men der er ingen begrænsninger for hvad der må bruges på neglene.
2) Tag billedet af dine negle et sted for der er naturligt lys (helst udenfor) og billedet skal være skarpt.
3) Send kun 1 billede af dine negle (man må også kun tilmelde 1 bidrag/design pr. person)
4) Fristen for deltagelse er fredag d. 30. november kl. 23.59.
5) Vinderen vil blive offentliggjort her på bloggen d. 24. december og vil modtage en e-mail herom.
6) Send dit bidrag til konkurrence @ neglenymfer.dk (uden mellemrummene)


Præmien er Foiled lakkerne fra Color Club. De har rigtig god dækkeevne og er derfor gode til f.eks stamping med f.eks plader fra Konad og Bundlemonster.



Rigtig Go' Fornøjelse! Maja & Sussi

9 kommentarer:

Mette sagde ...

Uhh, spændende! Er allerede igang med at udtænke et design :D

- Mette / www.panicpolish.blogspot.com

Anonym sagde ...

<3 Deler med stor glæde med alle og håber denne gang at være heldig og vinde <3
er bare super lækkere og mail sendt
Jane Tvede
jane@team-tvede.eu

Simone sagde ...

Åh det var en af de sværere. Skal man vælge klassisk jul eller noget mere vinteragtigt? Hmm, kæresten har bestemt for mig, så der kommer nok en mail i morgen :)

kh
Simone

Unknown sagde ...

spænende jeg tror jeg går i tænke tak også sender jeg en mail men mine jule negle! :D

Sanne sagde ...

Wow, den præmie ville jeg gerne vinde!
Herligt at I offentliggør alle bidrag, jeg elsker ny inspiration. :)

Unknown sagde ...

Weeee :-D Jeg skal da igang med at lægge hovedet i blød kan jeg se :-p

Majbritt L. sagde ...

Spændende! :D

sif stokholm sagde ...

Wauw det kunne godt bruges til min lille samling lakker . Men sådan er det jo når man kun er 13 hovedt må i blød

Unknown sagde ...

Kan man købe neglelakkerne i Danmark? Og i så tilfælde, hvor? Jeg synes det er ærgerligt at nogle af de allerflotteste metallic-lakker ikke kan købes i Dk.

Send en kommentar