fredag den 1. juni 2012

Så er det fredag..

Gæt hvem der lige var et smut i biffen efter arbejde i dag sammen med min veninde Ea?.. ja det var jeg :D Vi så Hunger Games, som vi begge har læst alle 3 bøger af. Filmen var ok. Hvad der ikke var OK, var at da jeg ankom med toget til Frederikssund besluttede himlen sig for at åbne sig op og hælde vand ud over det hele. Jeg besluttede mig så for at tage min cykel under armen, sådan da, og tage en taxa hjem i tørvejr. Jeg havde lige netop en halv time til at komme lidt neglelak på inden mand og datter kom hjem :D Tænkte, at I trængte til lidt nu når sommeren er gået væk igen. Håber ikke I er til Distortion i det her vejr.



En af dagens 2 neglelakker er denne skønne mørke lækre..vidunderlige smukke blå farve fra Esprit. Tror ikke jeg kan sige flere pæne ting om farven. Jeg er en sucker for mørkeblå neglelakker. Og denne har endda en jelly agtig finish. 2 lag ovenpå et pænt lag CND Stickey, men ingen toplak, for jeg var ikke helt færdig med dagens manicure.

Lakken hedder The Big Blue og jeg er næsten sikker på at jeg købte den i en matas lign butik i Berlin. Jeg har haft den i hvert fald et par år og det er første gang jeg har flasken åbnet. Sådan går det når man køber flere end man kan nå at bruge. Måske kan jeg ha købt den i Frankrig, men jeg tjekker lige i Frankrig når jeg skal på ferie senere på sommeren. Jeg ved ikke om man kan få dem herhjemme.

OPI Breathe Life er også en af de lakker jeg har haft længst tid, men stort set ikke har brugt. Det er en af de lakker som man kommer ovenpå en anden, da den er meget gennemsigtig. Den har et super smukt skær og den passer ovenpå rigtig mange forskellige farver. Jeg testede denne for 3 år og 2 dage siden og du kan se indlægget her. Der har jeg kun den på og intet andet.


På billedet herover kan man se forskellige antal lag med Breathe Life ovenpå Esprit'en. Tommelfingeren har ikke noget på, pegefingeren 1 lag osv..

Mums..

Sussi

3 kommentarer:

Simone sagde ...

wauw, hvilke forskel...

Marias Nail Art sagde ...

Lækker effekt må man sige - dejlig mani :)

AP sagde ...

Wauw...
Jeg synes at det er en rigtig fed blog i har jer. Jeg er selvfølgelig fast læser da jeg er en mini Neglenymf ;)
Jeg tænkte om i ville dele min blog?

http://drezzyoulater.blogspot.dk/

//Asjo

Send en kommentar