søndag den 15. april 2012

Holo-leopard: Gæsteindlæg af Kathrine.

Dagens indlæg er den anden og sidste vinder i vores jubilæumskonkurrence. Sjovt at de to indlæg vi har valgt som vindere begge er leopard design. Vi faldt bare for de fine designs og så er vi også ret vilde med leopard designs til neglene. Håber at I også blive inspirerede af dagens indlæg.

Maja & Sussi

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Holo-Leopard


Et af mine favorit negle-design er leopardmønsteret. Jeg er ikke super øvet så heldigvis er det nemt at lave og tager ikke så lang tid hvis man har basis farven i forvejen.
De neglelakker jeg har brugt er:



Jeg startede dagen før med at lægge en hvid og en sort farve på alle mine negle. På venstre hånd kun hvid undtagen ringfingeren og omvendt på højre hånd (altså sort undtagen ringfingeren). Jeg lavede det på den her måde fordi jeg godt ville have det forskelligt på hver hånd, men også for at gøre det nemmere for mig selv.



Næste dag begyndte jeg så på selve mønsteret. Jeg brugte holo-lakken med de mindste partikler (hvis man kan sige det) til at lave tilfældige prikker, på de negle med hvid lak på. Mens det tørrede lagde jeg et lag af den anden holo-lak på alle neglene med sort lak på :)











Til sidst lavede jeg halvcirkler og kommaformede streger rund om prikkerne. Og fordi jeg satte en blå prik forkert lavede jeg også nogle små blå prikker hist og her for at skjule det. Selvfølgelig sluttede jeg af med et lag toplak. Så den færdige manicure kom til at se sådan ud:







Det hele skal helst være lidt tilfældigt så man behøver ikke at være 100 % præcis. For at I bedre kan se mønsteret har jeg taget et billede af en negl.








KH Kathrine

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej. kan man stole på denne her side ?
http://www.beauty4nails-body.co.uk

i har skrevet at man kan købe china glaze der :)

Sanne sagde ...

Hej Kathrine,
Superflot og rigtig go' vejledning, det lyder nemt og jeg kan godt li' at du "switcher/spejler" fingrene. Det gør lige lidt ekstra. :)

Send en kommentar